ניהול קשרי לקוחות CRM
כדי לדעת מה נעשה מול הלקוחות שלך אתה זקוק למערכת שתנהל ותתעד את כל הקשר מול הלקוח, הסיכומים, היומן, המסמכים, הפגישות, השיחות, ההתכתבויות ואפילו… המתנות
ב CRM של עסקים תנהל את כל המידע ותוכל לחולל ביצועים שונים בקלות
אז תתחילו לדבר נכון עם הלקוחות שלכם
פעילויות CRM
תיעוד שיחות וסיכומים
הקפצת תזכורות לעובדים במערכת ומעקב ביצועים
לוח משימות דינאמי
ניהול יומן פגישות ושיתוף עם העובדים, הלוח מציג תאריך עברי, לועזי , עברי + לועזי
הגדרת ססטוסים ופילוחים לפעילויות
תעוד לשיחות שיצאו ונכנסו בכרטיס הלקוח ולכל עובד (לבעלי מרכזיה מתאימה)
מסמכים
תיוק תמונות מסמכים מכל סוג בכרטיס הלקוח
יבוא מתיקיית סריקות
הנפקת אישורים
מעקב לטפסים שהוגשו
מייל EMAIL
תוכנת עסקים מתחברת לחשבון המייל שלכם ומעניקה לכם את היכולת לשלוח ולקבל מיילים הכולל מיזוגים ומסמכים
תיעוד שליחת / קבלת מייל בכרטיס הלקוח, מעקב ובקרה לשליחת המייל
ניוזלטר
דיוור במערכת ניוזלטר חכמה לשליחת מיילים בתפוצה, מונע בעיות של ספאם וחסימת שרתי דואר. ממשק ידידותי ליצירת ניוזלטר מרהיב הכולל מיזוג מידע מתוכנת עסקים, עיצוב, צרוף קבצים, ניהול נמענים, ניהול קבוצות, דוחות פתיחה קריאה הסרה ועוד. תיעוד אוטו' של שליחת דיוורים בתוכנת עסקים ובכרטיס הלקוח. ממשק זה מצריך רכישת חבילה לדיוור.
SMS
שליחת SMS לנמענים מתוך התוכנה, מיזוג דואר בגוף הטקסט, מניעה מראש של דיוור למכשירים שאינם תומכים ס.מ.ס, קבלת רשימות חיצוניות לדיוור, תיעוד ומעקב לשיחות, רישום שליחות בכרטיס הלקוח. ממשק זה מצריך רכישת חבילה לדיוור.