ניהול קשרי לקוחות CRM

 

כדי לדעת מה נעשה מול הלקוחות שלך אתה זקוק למערכת שתנהל ותתעד את כל הקשר מול הלקוח, הסיכומים, היומן, המסמכים, הפגישות, השיחות, ההתכתבויות ואפילו… המתנות

ב CRM של עסקים תנהל את כל המידע ותוכל לחולל ביצועים שונים בקלות

אז תתחילו לדבר נכון עם הלקוחות שלכם

 

פעילויות CRM

תיעוד שיחות וסיכומים

הקפצת תזכורות לעובדים במערכת ומעקב ביצועים

לוח משימות דינאמי

ניהול יומן פגישות ושיתוף עם העובדים, הלוח מציג תאריך עברי, לועזי , עברי + לועזי

הגדרת ססטוסים ופילוחים לפעילויות

תעוד לשיחות שיצאו ונכנסו בכרטיס הלקוח ולכל עובד (לבעלי מרכזיה מתאימה)

 

מסמכים 

תיוק תמונות מסמכים מכל סוג בכרטיס הלקוח

יבוא מתיקיית סריקות

הנפקת אישורים

מעקב לטפסים שהוגשו

 

 מייל EMAIL

תוכנת עסקים מתחברת לחשבון המייל שלכם ומעניקה לכם את היכולת לשלוח ולקבל מיילים הכולל מיזוגים ומסמכים

תיעוד שליחת / קבלת מייל בכרטיס הלקוח, מעקב ובקרה לשליחת המייל

ניוזלטר

דיוור במערכת ניוזלטר חכמה לשליחת מיילים בתפוצה, מונע בעיות של ספאם וחסימת שרתי דואר. ממשק ידידותי ליצירת ניוזלטר מרהיב הכולל מיזוג מידע מתוכנת עסקים, עיצוב, צרוף קבצים, ניהול נמענים, ניהול קבוצות, דוחות פתיחה קריאה הסרה ועוד.  תיעוד אוטו' של שליחת דיוורים בתוכנת עסקים ובכרטיס הלקוח. ממשק זה מצריך רכישת חבילה לדיוור.

SMS

שליחת SMS לנמענים מתוך התוכנה, מיזוג דואר בגוף הטקסט, מניעה מראש של דיוור למכשירים שאינם תומכים ס.מ.ס, קבלת רשימות חיצוניות לדיוור, תיעוד ומעקב לשיחות, רישום שליחות בכרטיס הלקוח. ממשק זה מצריך רכישת חבילה לדיוור.

תפריט
Call Now Button