טלמרקטינג CALL CENTER

כל אחמ"ש יודע שלנהל מוקד זה ממש לא משחק ילדים, תכל'ס חשוב לעשות את זה חכם והכי נכון שאפשר,
אם חשוב לכם הסדר, רמת ביצועים גבוהה וממשק ידידותי שכיף לעבוד איתו, אז רוצו לעשות עסקים
תוכנת הטלמרקטינג CALL CENTER מבית עסקים מהווה פתרון מושלם לניהול מוקד דינאמי ואפקטיבי שלא מפספס אף ליד
טלמרקטינג למוקדי התרמה, מכירות,  קביעת פגישות Telemeeting , שירות לקוחות וצירוף לקוחות זו המומחיות שלנו

 

לידים 

קליטה וניהול לידים וקמפיינים ברמה גבוהה, פילוח וטיוב נתונים

קבלת נתונים מתוכנת עסקים CRM & ERP כולל נתוני היסטוריה ON LINE

יבוא נתונים ממאגרים חיצוניים הכוללים בדיקת כפילויות

העברת לידים לפי סטטוס, קמפיין, נציג ועוד

תמונת מצב עדכנית לכל ליד ובכל קמפיין

ניהול סטטוסים ללידים, ביצוע מעקב בקרה ופעולות

קבלת לידים מאתר האינטרנט ומעמודים אינטרנטיים של תוכנת עסקים וכן מידע על נטישות באתר

ניהול נציגים 

הגדרת נציגים, פרטים אישים, פעולות והרשאות, סוגי קמפיין, הגדרת יעדים וחישובי עמלות, חיבורים לקמפיין ולסטטוס ועוד

דוח שיחות נכנסות ושיחות יוצאות הכולל פירוט של שיחות שנענו/לא נענו, משך זמן חיוג, זמן דיבור וזמן שימוש בתוכנה

רישום שיחות לכל נציג, תיעוד שיחות, ביצועים וכמויות

ניהול תהליכים Workflows

רישום תסריטי שיחה

ניהול התהליך כולל: חיוג מתוך המסך, קביעת השהיות, שליחת מייל וSMS ללקוח, עדכון פרטים, שליחת גובה, מתנות, מעטפות ועוד

הגדרת תהליכים אוטומטיים

קבלת רקע ונתוני הסטוריה כספית, פעילות, הו"ק, מתנות ונתונים נוספים

ניהול התהליך בצורה מלאה עד לתוצאה הרצויה

ניהול נציגים משימות ותזכרות, ניהול תעדוף

גביה 

גביה באשראי במסוף EMV בטכנולוגיה חדשנית ישירות מול שב"א

קבלת כספים בכל אופני התשלום

קבלות בעיצוב אישי + מכתבי תודה

ביצוע סליקה מידית שליחת קבלה גם במייל חתומה דיגיטלית

שיוך עסקה לנציג, לקמפיין, פרויקט, מחלקה ועוד

מרכזיה 

ממשק למרכזיה טלפונית הכולל חיוג מתוך התוכנה וקבלת שיחות נכנסות, רישום והקלטת שיחות, צפיה בשלוחות בזמן אמת, מעקב ובקרת הספקים לנציגים

הקפצת חלון שיחה מזוהה, קישור לכרטיס קיים או בניה של כרטיס חדש

חייגן אוטומטי – חיוג אוטומטי לכרטיס הבא ללא צורך בלחיצת נציג

יירוט שיחות Predictive Dialer – חוסך לכם זמן וכסף 

תותח ליירוט שיחות אוטומטי – שליחת שיחות בבת אחת לכמות לידים, רק שיחה שנענתה במענה אנושי עוברת למענה נציג

דוחות 

דוח הכנסות מפולח לפי תאריכים, קמפיין, נציג, סוגי עסקאות ועוד

צפי הכנסות, דוחות שגויים, מסיימים ועוד

מדדי עובדים ותפוקה, עלות נציג מול תועלת

דוחות שיחות

משכורות 

הגדרות אישיות לכל נציג ולכל קבוצה, חישוב עמלות ובונוסים ודרגות על פי נתונים משתנים, הגדרת יעדים, ביצוע זיכויים והפחתות לעסקאות שבטלו

תמיכה 

אנחנו כאן כדי לעזור לכם ולעשות את המקסימום שתצליחו, כל לקוח שלנו זכאי להדרכה והטמעה ייעודיים למערכת שלו, התומכים שלנו בעלי ניסיון רב ויכלו להמליץ לכם על דרכי פעולה ע"מ לתפעל את המערכת בצורה חכמה.

תפריט
Call Now Button